Green chai & Mr Sheeran

God Jul cyberspace!
 
Sitter för tillfället med kroppen full utav julmat och godis. Vad annars ska man göra på julaftonskväll? Uppdaterar musikbiblioteket och dricker en kopp kanel-te för att försöka bryta av allt det onyttiga.. HEH. Ska äta julbordsrester till frukost, it's just the right thing to do at this point. "Hellre fet än hungrig" känns rätt just nu.
 
Jag kan ju tillägga att julen har medfört gåvor. Använder en av de just nu, en te-kopp från Rörstrand, just vad jag önskade mig! Jag nämnde det senast igårkväll, och vad får jag inte då på morgonen 24 december? I must have been a good girl this year.
 
Lite snabba ämnesbyten, men om 9 dagar så flyttar jag till en ny stad, ett annat land! Visserligen inget främmande, men nytt för mig. Oslo är du redo? Allt känns rätt, jag är på rätt stig i livet. Det är viktigast just nu, men det känns ännu lättare att lämna Linköping efter allt stöd från vänner och familj. Jag kan inte säga detsamma från chefen jag haft i höst. Hen ville att jag skulle stanna och jobba när hen behövde mig. "Kanske nästa höst.."
 
Jag vet inte när Du uppdateras nästa gång Henry (jag har döpt dig till Henry bloggen, för en lite mer personlig touch) men nästa gång kanske det blir på norska. Hopp!
 
Words | |
Upp