Mig äger ingen

Ikväll var det bio som gällde för hela familjen, fast kanske inte samma film för oss allihopa. Det blev lite uppdelat, 'Monica Z' för två & 'Mig äger ingen' för oss andra. (Vi var så coola så att vi redan sett 'Monica Z')
 
But ladiezz and gentzzz, jag skulle gärna ha sett 'Monica Z' en gång till istället för 'Mig äger inget'. Kände liter zZZZzzZzzZzz... I början, mitten och slutet av filmen. Överlag var det en historia som fick mig att INTE somna, men alltså.. Den kändes lite old..
 
Fin men redan berättad?
 
Det FANTSTISKA med filmen var väll att den fick min kärlek till Noice att väckas till liv ännu en gång. Så, med dessa ord, lyssna och tacka mig för att jag väcker eran kärlek till denna fantastiska musik till liv! Eller kanske introducerar ett fantastiskt band för er? 
 
Sounds, Words | |
Upp